Постанова Кабміну N 1224 від 27.12.2010 р. «Про затвердження Порядку обчислення і накопичення реєстраторами розрахункових операцій сум податку на додану вартість»-Профі Вінс
logo
Українська (UA)Російський(RU)

КАБІНЕТ МІНІСТРІВ УКРАЇНИ

ПОСТАНОВА

від 27 грудня 2010 р. N 1224

Київ

Про затвердження Порядку обчислення і накопичення реєстраторами розрахункових операцій сум податку на додану вартість

(назва із змінами, внесеними згідно з постановою
Кабінету Міністрів України від 14.09.2011 р. N 963)

Із змінами і доповненнями, внесеними
постановою Кабінету Міністрів України
від 14 вересня 2011 року N 963

Відповідно до пункту 201.11 статті 201 Податкового кодексу України Кабінет Міністрів України постановляє:

1. Затвердити Порядок обчислення і накопичення реєстраторами розрахункових операцій сум податку на додану вартість, що додається.

(пункт 1 із змінами, внесеними згідно з постановою
Кабінету Міністрів України від 14.09.2011 р. N 963)

2. Ця постанова набирає чинності з 1 січня 2011 року.

Прем'єр-міністр України

М. АЗАРОВ

Інд. 25

ЗАТВЕРДЖЕНО
постановою Кабінету Міністрів України
від 27 грудня 2010 р. N 1224


ПОРЯДОК
обчислення і накопичення реєстраторами розрахункових операцій сум податку на додану вартість

(назва із змінами, внесеними згідно з постановою
Кабінету Міністрів України від 14.09.2011 р. N 963)

(У тексті Порядку слова "касовий апарат" в усіх відмінках замінено словами "реєстратор розрахункових операцій" у відповідному відмінку згідно з постановою Кабінету Міністрів України від 14 вересня 2011 року N 963)

1. Реєстратор розрахункових операцій повинен забезпечувати обчислення сум податку на додану вартість не менш як за чотирма позиціями, у тому числі розмежовуючи ставки оподаткування та операції, звільнені від оподаткування та такі, що не є об'єктом оподаткування.

(пункт 1 із змінами, внесеними згідно з постановою
Кабінету Міністрів України від 14.09.2011 р. N 963)

2. Реєстратор розрахункових операцій повинен забезпечувати друкування та видачу касового чека, який, крім обов'язкових реквізитів, містить відомості про:

вартість одиниці товару або наданої послуги з урахуванням податку на додану вартість (за оподатковуваними операціями);

вартість одиниці товару або наданої послуги без урахування податку на додану вартість (за звільненими від оподаткування операціями та тими, що не є об'єктом оподаткування);

код ставки податку на додану вартість за одиницею товару або наданою послугою;

загальну суму податку за кожною позицією (групою товарів, послуг);

загальну суму коштів, що підлягає сплаті покупцем, з урахуванням податку на додану вартість.

3. Якщо алгоритмом роботи реєстратора розрахункових операцій передбачено окремий облік і накопичення у фіскальній пам'яті сум коштів, які виплачуються покупцям, касовий чек реєстрації операції повернення повинен додатково містити відомості про вартість товарів (з урахуванням податку на додану вартість), позицію, за якою обчислюється сума податку, в тому числі розмежовуючи ставки оподаткування та операції, звільнені від оподаткування та такі, що не є об'єктом оподаткування, за кожну одиницю поверненого товару (неотриманою послугою), а також загальну суму коштів, які виплачуються покупцеві.

За операціями, не пов'язаними з поверненням товару, касовий чек реєстрації операції виплати коштів повинен додатково містити відомості про суму коштів з кожної операції виплати, а також загальну суму коштів, які виплачуються отримувачеві коштів.

У касовому чеку суми, які повертаються покупцеві (які виплачуються отримувачеві коштів), повинні мати відповідну назву або позначатися знаком "мінус".

4. Вихідними даними для обчислення сум податку є:

у межах касового чека - сукупна вартість кожного товару (наданої послуги) окремо за позицією (групою товарів, послуг);

за підсумками роботи протягом дня - сукупна вартість реалізованих протягом дня товарів (наданих послуг) окремо за кожною позицією (групою товарів, послуг);

за підсумками роботи за період - сукупна вартість реалізованих за період товарів (наданих послуг) окремо за кожною позицією (групою товарів, послуг).

5. Обчислення сум податку на додану вартість у межах касового чека за підсумками роботи протягом дня або за підсумками роботи за період здійснюється за формулою:

сума податку на додану вартість = C х N : (100 + N),

де C - сукупна вартість (з урахуванням податку на додану вартість) товарів (наданих послуг) конкретної позиції відповідно у межах касового чека за підсумками роботи протягом дня або за підсумками роботи за період;

N - ставка податку на додану вартість у відсотках.

Результат розрахунку сум податку на додану вартість округлюється з точністю до 1 копійки та друкується у чеку.

6. Під час округлення сум податку на додану вартість і вартості одиниці товару (послуги) повинні використовуватися правила округлення чисел з точністю до 1 копійки (наприклад, суми до 0,499 копійки округлюються до 0 копійок, а суми від 0,5 до 0,999 копійки - до 1 копійки).

7. Реєстратор розрахункових операцій повинен забезпечувати окреме накопичення, внесення та зберігання у фіскальній пам'яті сумарних денних оборотів з реалізації товарів (надання послуг) за кожною із ставок податку на додану вартість та операцією, звільненою від оподаткування чи такою, що не є об'єктом оподаткування.

8. Загальна сума готівки, сплачувана покупцем за придбані товари (надані послуги), обчислюється як сума сукупної вартості товарів (наданих послуг) за всіма відповідними позиціями.

9. Загальна сума податку на додану вартість за підсумками роботи протягом дня дорівнює сумам податку на додану вартість за кожною із ставок, відображених у касових чеках, а за період - за всі робочі дні в межах зазначеного періоду.

Коментарі 

 
0 #7 Михаил 06.01.2011 10:47
А что, собственно, нового в этой "постанове"? Те же яйца...
Цитувати | Поскаржитись модератору
 
 
0 #6 игор 05.01.2011 16:41
я так розумію що це 614 положення доопрацювали
Цитувати | Поскаржитись модератору
 
 
0 #5 Юрист 05.01.2011 14:17
А по-моему оснований переживать нет
http://www.buhforum.com/viewtopic.php?f=12&t=227
Цитувати | Поскаржитись модератору
 
 
0 #4 Профи Винс 05.01.2011 11:58
Цитую Владимир.:
3.Чем вызвано такое скоропостижное вступление постановления в силу?

Такое скоропостижное вступление связано с тем, что раздел V НКУ вступил в силу с 01.01.2011 г. КМУ приводит свои нормативные документы в соответствие с НКУ.
Цитувати | Поскаржитись модератору
 
 
0 #3 Профи Винс 05.01.2011 11:55
Цитую Игорек:
По состоянию на 05.01.2011 г. Данное постановление КМУ не вступило в силу ( не обнародовано). Может о нем забудут

Уважаемый Игорек. Перед тем как что-то писать нужно иметь представление что. Данное постановление действующее. http://zakon1.rada.gov.ua/cgi-bin/laws/main.cgi?nreg=1224-2010-%EF
Цитувати | Поскаржитись модератору
 
 
0 #2 Игорек 05.01.2011 11:42
По состоянию на 05.01.2011 г. Данное постановление КМУ не вступило в силу ( не обнародовано). Может о нем забудут
Цитувати | Поскаржитись модератору
 
 
+1 #1 Владимир. 04.01.2011 16:07
Возникло много вопросов:
1.Как данное постановление сочетается с техническими возможностями ЭККА? 2.Отменяет ли да данное постановление приказ N 614 ГНА о форме и содержаниии расчетных документов?
3.Чем вызвано такое скоропостижное вступление постановления в силу?
Цитувати | Поскаржитись модератору
 

Додати коментар


Захисний код
Оновити

 

МЕНЮ

Закон України «Про Державний бюджет України на 2019 рік» N 2629-VIII

Податковий кодекс України N 2755-VI

Таблиця відповідності видів порушень норм законів типам повідомлень-рішень, які складаються при застосуванні відповідних штрафних санкцій

Календар бухгалтера

Червень 2019
Пн Вт Ср Чт Пт Сб Нд
27 28 29 30 31 1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30