Лист ФСС з ТВП N 01-16-1283 від 18.05.2012 р. «Щодо створення центральних комісій із соціального страхування на підприємствах з централізованою бухгалтерією»-Профі Вінс
logo
Українська (UA)Російський(RU)

ВИКОНАВЧА ДИРЕКЦІЯ ФОНДУ СОЦІАЛЬНОГО СТРАХУВАННЯ З ТИМЧАСОВОЇ ВТРАТИ ПРАЦЕЗДАТНОСТІ

ЛИСТ

від 18.05.2012 р. 01-16-1283

Щодо створення центральних комісій із соціального страхування на підприємствах з централізованою бухгалтерією

У зв’язку із численними запитами страхувальників та представників профспілкових організацій щодо внесенням змін до абзацу 2 підпункту 1.4.1 пункту 1.4 Положення про комісію (уповноваженого) із соціального страхування підприємства, установи, організації, затвердженого постановою правління Фонду від 23.06.08 р. N 25 (далі - Положення) постановою правління Фонду від 16.11.11 р. N 54, Виконавча дирекція Фонду повідомляє наступне.

Відповідно до абзацу 2 підпункту 1.4.1 пункту 1.4 Положення на підприємствах, в установах, організаціях, де нарахування і виплата заробітної плати, а також виплата матеріального забезпечення по соціальному страхуванню та надання соціальних послуг здійснюються централізовано, створюється центральна комісія із соціального страхування підприємства, установи, організації (далі - центральна комісія підприємства).

Пунктом 1.5 Положення визначено, що за рішенням комісії із соціального страхування підприємства з числа її членів можуть створюватися робочі групи (призначатися представник, представники) для виконання практичної роботи по призначенню матеріального забезпечення, здійсненню заходів щодо зниження рівня захворюваності на підприємстві, проведенню оздоровчих заходів та інших напрямах страхової діяльності.

Отже, враховуючи викладене, а також з метою уникнення ускладнень в роботі центральних комісій, вважаємо, що у бюджетній сфері, де значна кількість закладів, установ, організацій на міському та районному рівнях, на підприємствах, в установах, організаціях з великою штатною чисельністю працівників   та   наявністю   багато чисельних   розрізнених структурних підрозділів, які обслуговуються централізованими бухгалтеріями, за рішенням центральної комісії із соціального страхування в окремих закладах, установах, організаціях або структурних підрозділах можуть створюватись робочі групи (представники) центральної комісії із соціального страхування для виконання роботи щодо призначення матеріального забезпечення згідно вимог, встановлених Положенням.

Враховуючи викладене, Виконавча дирекція Фонду рекомендує провести роз'яснювальну роботу із вищенаведеного питання серед страхувальників.

Директор

О. В. Бондар

Додати коментар


Захисний код
Оновити

 

МЕНЮ

Закон України «Про Державний бюджет України на 2020 рік» N 294-IX від 14.11.2019 р.

Податковий кодекс України N 2755-VI

Таблиця відповідності видів порушень норм законів типам повідомлень-рішень, які складаються при застосуванні відповідних штрафних санкцій

Календар бухгалтера

Липень 2020
Пн Вт Ср Чт Пт Сб Нд
29 30 1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31 1 2