logo
Українська (UA)Російський(RU)

Парламент зберіг спрощену систему оподаткування тільки для фізичних осіб-підприємців, річний обсяг виручки яких не перевищує 300 тис. грн, а за наявності касового апарату - 600 тис. грн, з чотирма найманими працівниками та з вісьмома - для сфери ресторанного бізнесу.

Відповідні статті розділу проекту Податкового кодексу щодо спеціальних режимів оподаткування, зокрема порядку застосування спрощеної системи оподаткування парламент затвердив у четвер в другому читанні.

Відповідно до затверджених статей, ставки податку встановлюються щорічно органами місцевого самоврядування залежно від виду господарської діяльності за календарний місяць у таких межах: для населених пунктів з населенням понад 500 тис. осіб - від 20 до 600 грн; з населенням від 150 тис. до 500 тис . - від 20 до 400 грн, для інших населених пунктів - від 20 до 200 грн.

Діяльність у сфері інформатизації обкладається єдиним податком відповідно вищевказаним умовами. Проект кодексу, прийнятий у першому читанні, передбачав для цього виду діяльності ставку єдиного податку на рівні 1 тис. грн.

Для підприємців, які здійснюють діяльність як за місцем реєстрації, так і в іншому населеному пункті встановлена ставка єдиного податку 600 грн.

Як повідомив в ході засідання Верховної Ради в четвер глава парламентського комітету з податкової і митної політики Віталій Хомутиннік, єдиний податок переведений на рівень місцевих бюджетів.

Крім того, В. Хомутиннік відзначив, що стосовно юридичних осіб передбачені п'ятирічні податкові канікули з податку на прибуток, зокрема для підприємств, які перейшли з "спрощеної" системи оподаткування на загальну систему і мають річний оборот до 3 млн грн.

Згідно з документом, спрощена система оподаткування не може бути використана для наступних видів діяльності: діяльність у сфері розваг (крім організації комп'ютерних та відеоігор); виробництво і продаж підакцизних товарів (крім роздрібного продажу пива і столових вин); виробництво і роздрібний продаж паливно-мастильних матеріалів ; видобуток, виробництво та інші види діяльності з дорогоцінними металами і дорогоцінним камінням та роздрібна торгівля виробами з них; видобуток і реалізація корисних копалин; фінансова діяльність, операції з нерухомістю, оптова торгівля і посередництво в цій сфері; діяльність з надання послуг телерадіомовлення.

Крім того, єдиний податок не поширюється на діяльність у сфері наземного, водного, авіаційного транспорту, надання додаткових транспортних послуг та допоміжних операцій (крім діяльності таксі, нерегулярного пасажирського транспорту та діяльності автомобільного вантажного транспорту); зовнішньоекономічну діяльність, крім експорту програмного забезпечення та послуг з віддаленої підтримки програм і обладнання, розробки, постачання та оновлення програмного забезпечення, а також надання послуг у сфері інформатизації.

Також кодексом виключені із спрощеної системи оподаткування: діяльність з управління підприємствами; допоміжна діяльність у сфері державного управління; діяльність з надання послуг пошти та зв’язку, розслідувань і забезпечення безпеки, у сфері права, бухгалтерського обліку та аудиту, інжинірингу, геології та геодезії, консультування щодо комерційної діяльності та управління, рекламна діяльність, технічні випробування та дослідження; підбір та забезпечення персоналом, роздрібна торгівля через Інтернет і торгові автомати.

Єдиний податок не поширюється також на перепродаж предметів мистецтва, колекціонування та антикваріату, організацію торгів (аукціонів) творами мистецтва, предметів колекціонування або антикваріату.

У той же час в ході засідання парламенту В. Хомутиннік повідомив, що комітет ще раз обговорить цю статтю проекту Податкового кодексу з урядом до остаточного затвердження кодексу. На його думку, частина видів діяльності, які заслуговують на увагу, варто було б повернути до відповідної статті кодексу.

Кодексом передбачено, що фізичні особи, які здійснюють діяльність нерегулярного пасажирського транспорту, діяльність автомобільного вантажного транспорту мають право застосовувати спрощену систему оподаткування до 1 січня 2013 року.

Передбачається, що зміни у застосуванні спрощеної системи оподаткування в цілому повинні бути введені з 1 квітня 2011 року.

Діюча ставка єдиного податку становить 200 грн без урахування збору до Пенсійного фонду, який становить 300 грн.

Як повідомлялося, парламент на сьогодні вже розглянув повністю 13 розділів проекту Податкового кодексу в другому читанні. У цілому документ включає 340 статей.

Парламент, зокрема, затвердив норму, відповідно до якої не включаються до складу валових витрат витрати на придбання товарів (робіт, послуг) у фізособи-"спрощенця" (крім витрат, понесених у зв’язку з придбанням робіт, послуг у сфері інформатизації).

За матеріалами: Інтерфакс-Україна

 

Додати коментар


Захисний код
Оновити

МЕНЮ

Законопроект «Про Державний бюджет України на 2019 рік» N 9000

Податковий кодекс України N 2755-VI

Таблиця відповідності видів порушень норм законів типам повідомлень-рішень, які складаються при застосуванні відповідних штрафних санкцій

Погода в Україні

Календар бухгалтера

Грудень 2018
Пн Вт Ср Чт Пт Сб Нд
26 27 28 29 30 1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31 1 2 3 4 5 6